piątek, 14 czerwca 2013

Tienes novio y le amas!

Pique i Paula wyjechali. W moim domu zrobiło się jakoś cicho, bo to ona zawsze podśpiewywała i włączała muzykę na full'a. Związek Filipa z Ines kwitł. Bawiło mnie to jak wymawiała jego imię "Fidźippe". Ale cóż, Hiszpanie tak wszystko słodko zmiękczają. Codziennie rozmawiali o wydatkach i oszczędzaniu- to ich odprężało. Nie rozumiem tego, ale każdy ma inne pasje, u niektórych jest nią nawet wesoła pogawędka o kredytach do spłacenia.
 Paula zadzwoniła do mnie gdy byli już na miejscu.
- Czeeeść! Juz jesteśmy!
- Tak? Pozdrów ode mnie Polskę!
- Jasne. Wiesz co robi Gerard? Bez przerwy robi zdjęcia i rozdaje autografy. Po prostu zwariował!Co lepsze do wszystkich zdjęć z fanami ustawia się ze mną. Rozumiesz? Pewnie tabloidy się o tym dowiedzą! Masakra!
- Ojej, ale to fajnie, że się dobrze bawicie- odrzekłam niemrawym głosem.
-Ej, skarbie! Co jest?
-Nic, nic...
-Mów w tej chwili!
-No bo...
-No bo co?- krzyczała do słuchawki moja przyjaciółka
-No pokłóciłam się ostro z Javierem.
-O jezu, o co?
-O to, że nie ma dla mnie ostatnio czasu. Ciągle chodzi na treningi, gra mecze, a ja już tak nie mogę! Wraca codziennie po 20 i jest tak zmęczony, że od razu kładzie się spać. Weź, co robić Paula?
- Myślę Jula, że jfis##jfkdpaul##jgk###fjdgkdf#opg#kdfh*#f- mówiła Paula, ale zaczęło strasznie przerywać.
No to super- pomyślałam- idealnie dowiedziałam się co zrobić.
Byłam taka wściekła, że postanowiłam się przejść. Wędrowałam po ulicach Barcelony, aż w końcu stopy zaprowadziły mnie na plażę. Było już dość późno, w okolicach 21. Wyłączyłam komórkę, bo nie miałam ochoty na rozmowę z moim chłopakiem. Spacerując po mokrym piasku przy zachodzie słońca zebrało mi się na płacz. Jeszcze parę dni temu wszystko było wspaniale, a teraz nagle się wali. Usłyszałam za sobą krzyki chłopaków z Barcy. Był tam Puyol, Xavi, Cesc i Messi. O nie- mówiłam sobie w myślach-nie mogą zobaczyć mnie w takim stanie. Jednak było za późno...
- O! Nasza Juleńka- krzyczał Messi.
 http://25.media.tumblr.com/3aceebf2bdc327acbe76787eeb494b1b/tumblr_mfrgxel9dg1r4j4v3o1_250.gif
- A gdzie twój chłopiec? Dzwoniliśmy do ciebie, ale nie odbierałaś. Zgubiłaś telefon? Chcesz pożyczyć? -zapytał się Puyol.
 http://24.media.tumblr.com/4c40788ac9c225d186f341b91300b47e/tumblr_mfrgxel9dg1r4j4v3o7_250.gif
- Nie, dzięki. No jest na treningu- powiedziałam.
- Na jakim treningu? O tej porze? - Zapytał się Xavi.
 http://25.media.tumblr.com/5648de1ff87feb8c67d546cdd6e12ba8/tumblr_mfrgxel9dg1r4j4v3o8_250.gif

- Mówił, że..- nie dokończyłam, bo uświadomiłam sobie, że mnie oszukał. WCALE NIE BYŁ NA TRENINGU!
- Czy nigdy nie macie treningów tak późno? -spytałam.
-Nigdy. O tej porze nie ma się już tylu sił co rano.
- Aha- odpowiedziałam łamiącym się głosem.
Usiadłam na piasku i zaczęłam płakać. Chłopcy pytali się co mi jest i czy powiedzieli coś niestosownego, ale ja tylko kiwałam przecząco głową i poprosiłam ich, aby nie pytali, bo kobiet i tak nie zrozumieją. Tylko jeden z nich upierał się przy swoim  i został przy mnie. Cesc.
- Słodka, nie przejmuj się. Może okłamał cię z jakiegoś ważnego powodu.
- Naprawdę tak sądzisz? Co może być tak ważne aby mnie okłamać?
- Nie wiem. Znam go już dość długo i wiem, że to porządny facet.
- Tak? Dziękuję Cesc.- powiedziałam i przytuliłam go mocno, było to ode mnie silniejsze.
- Nie ma za co maleńka.
- Uwierz mi, jest.
Pocałował mnie w policzek i odszedł w stronę kolegów.
To było przejmne, ale je przecież mam chłopaka! Ogarnij się- wrzeszczałam do siebie samej- m a s z c h ł o p a k a i g o k o c h a s z !

12 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. Trochę wkurzył mnie Javier -_-
    Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni i będą razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Javier ją zdradza?!?!?!?! Nieeeeee!!!! Jeśli tak to jest totalnym debilem, chamem i idiotą i niech się smaży w piekle debil jeden!!!!!! Lekko mnie poniosło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha Berri spokojnie :D Leciutko rzeczywiście
    A i bardzo dziękuję Weronika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co ten Javier sobie myśli????!!!! -.-
    NIE MOŻE TAK BYĆ!!!!!!!!!!!!!! PO PROSTU NIE MOŻE!!!!!!!!!!!
    Javier??? nie, nie zrobiłby czegoś takiego...
    JAVIER MUSI BYĆ Z JULIĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pisz następny, bo chcę wiedzieć co będzie dalej!!!!

    dlaczego Javier ją oszukuje?????????????!!!!!!!!!!!! :O O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę się za pisanie, bo nie chcę Was trzymać w takiej niepewności, ale troszkę musicie poczekać ;)

      Usuń
  5. ojejejej
    normalnie na legalu sobie wchodzę na facebooka a tu stronka udostępniła blog, otwieram, patrzę i Barcelonie, więc musi być fajny ^^
    I zaczęłam czytać. Najpierw znalazłam kilka nieścisłości i lekkich błędów, ale jak zobaczyłam, że przyjaźnił się z Bojanem to postanowiłam czytać dalej, doszłam do tego rozdziału i cieszę sie, że nie przerwałam wtedy czytania!
    Normalnie ja to od początku przeczuwałam..
    No normalnie czułam w moczu, że coś będzie nie tak jak powinno ^^
    I proszę ^^
    Cesc *.*
    Awww xd
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na moje blogi, jest ich try aktualne, więc trochę 'zaspamuję'
    http://hiszpanskieperypetie.blogspot.com/ - reprezentacja Hiszpanii
    http://zakochanawbarcelonie.blogspot.com/ - Barca, Xavi
    http://nikaaaa-julka-story.blogspot.com/ - o tenisie, Rafa Nadal i Ana Ivanović
    Zapraszam i w miarę możliwości proszę o informacje o nowych rozdziałach na którymś z dwóch pierwszych blogów albo gg 46129186

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wątek z tą tajemnicą Javiera, naprawdę jestem bardzo ciekawa jak to się potoczy ;>
    Hmm... Puyi taki chętny do pożyczania telefonów? Ja bardzo chętnie bym swojego gdzieś "przez przypadek" swój zapodziała :D
    Ogólnie to zapraszam Cię na mojego nowego bloga :)
    project-barca.blogspot.com
    Także informuj mnie o nowych wpisach :)
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Chętnie poczytam. Oj ja też byłabym chętna do zgubienia telefonu :D

      Usuń
  7. Fajnie, że nie zaprzestałaś czytać :) Cieszę się, że się podoba :)
    A mogę wiedzieć z jakiej strony na fb się dowiedziałaś o moim blogu? :>
    I o jakie nieścisłości i błędy chodzi? Mogłabyś mi powiedzieć, bo chciałabym ulepszyć jeszcze tego bloga? :)
    Chętnie zerknę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. to chyba było na ' Jaram się hiszpańskimi piłkarzami'
      Co do nieprawidłowości, które znalazłam były to raczej powtórzenia, myślę, że bloga nie trzeba poprawiać, tylko po napisaniu notki jakbyś spróbowała przeczytać ją z perspektywy czytelnika, tak jak czytasz inne blogi :D

      Usuń
  8. Jestem tam adminką ;)
    Dzieki, postaram sie tak czytac i moze bedzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń